Умови участi

Бажаючі взяти участь в Тату Конвенції, заповнюють Регістраційну форму учасника фестивалю та висилають 6 фото своїх рабіт та фото майстра на адресу Організаторів – artist.tattoocollection@gmail.com

Виставкова площа

Для учасників фестивалю пропонуються такі варіанти виставкової площи:

  1. Місце для 1-го тату майстра:
  • Обладнана кабінка 2*2 м.
  • Виставкова площа 4 кв. м.
  • Стендові панелі (збірний модуль: глибина – 1,5 м.; висота – 2,5 м.)
  • Освітлення (виставкові світильники) – 1 шт.
  • Електрика (розетка 220В) – 1 шт.
  • Стіл – 1 шт. Стільці – 2 шт.

Вартість 4800 грн.

  1. Місце для тату студії:

Виставкова площа розраховується відповідно до кількості майстрів у студії

  • Стендові панелі (збірний модуль: глибина – 1,5 м; висота – 2,5 м.)

Вартість розраховується відповідно до кількості майстрів у студії

  1. Торгове місце:
  • Обладнана кабінка 4*2 м
  • Виставкова площа 8 кв. м.
  • Стендові панелі (збірний модуль: глибина – 1,5 м; висота – 2,5 м.)
  • Освітлення (виставкові світильники) – 2 шт.
  • Електрика (розетка 220В) – 2 шт.
  • Стіл – 2 шт. Стільці – 4 шт.

Вартість 10 000 грн.

  1. Необладнане виставкове місце:
  • Виставкова площа 4 кв.м.

Вартість 3000 грн.


До вартості участі (тату майстер) входить надання виставкової площі та додаткових послуг:

пакет інформаційних документів;
диплом учасника;
контрольний браслет – 3 шт;
VIP Pass – 1 шт;
витратні матеріали: бутильована вода, пакети для сміття, паперові рушники.

ВАЖЛИВО:

  1. Одна кабінка площею 4 кв.м розрахована для ОДНОГО майстра
  2. Продаж тату обладнання, витратних матеріалів та інших товарів, окрім рекламних, у кабінках тату майстрів заборонено.
  3. Розміщення рекламних банерів, конструкцій, проведення будь-якої рекламної агітації на території Фестивалю дозволено ТІЛЬКИ після отримання дозволу від Організаторів
  4. Вимога до всіх учасників Фестивалю виконувати санітарно-епідеміологічні правила дезинфекції та стерильності на своїх робочих місцях під час Фестивалю
  5. Всі свіжі тату на території Фестивалю (включно з перервами) мають бути загорнуті в захисну плівку
  6. У виставковому павільйоні Фестивалю заборонено паління, вживання алкогольних напоїв, вживання їжі на стендах учасників.
  7. Один VIP Pass розраховано на одного майстра та дає право на вхід до VIPLounge зону для учасників
  8. При відміні участі у Фестивалі кошти не повертаються
  9. Інформація про учасників на сайті Фестивалю та соціальних мережах буде розміщена ТІЛЬКИ після оплати участі